Klachtenafhandeling
Als je niet blij bent met je bestelling, is het belangrijk om deze meteen na ontvangst te controleren op zichtbare defecten, fouten, onvolkomenheden, gebreken en/of afwijkingen in aantallen. Als je iets opmerkt, laat het ons weten binnen 24 uur na ontvangst van de producten via het contactformulier weten. Als je een consument bent, heb je twee maanden de tijd om gebreken schriftelijk te melden. Andere klachten, inclusief die over uitgevoerde diensten, dien je schriftelijk binnen 7 dagen na ontdekking bij ons te melden. Als je niet direct iets meldt, draag je alle gevolgen hiervan zelf.
We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen.
Als er iets mis is met je bestelling, laat het dan snel weten. Je kunt een klacht schriftelijk indienen bij Studio Meex via het contactformulier. Liefst zo snel mogelijk, maar zeker binnen 7 dagen na ontdekking van het probleem. Ben je een consument en heb je een klacht? Dan is het slim om deze binnen twee maanden na ontdekking schriftelijk te melden. Laat het niet te lang liggen, anders loop je het risico dat er niks meer aan gedaan kan worden.
Zodra je jouw klacht hebt ingediend via het contactformulier, ga ik het onderzoeken en je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een reactie geven. Als ik meer tijd nodig heb om de klacht te onderzoeken, laat ik je dat tijdig weten en geef aan wanneer je een reactie kunt verwachten.
Als je een klacht hebt over een product of dienst die je bij Studio Meex hebt gekocht, dan hoef je daarvoor geen kosten te maken. Het indienen van een klacht bij Studio Meex is namelijk kosteloos.
Als de klacht niet onderling kan worden opgelost en je besluit om de klacht voor te leggen aan Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil), dan kunnen hier wel kosten aan verbonden zijn. Deze kosten dien je als consument zelf te betalen aan de betreffende commissie.
Indien jouw klacht gegrond is, zal Studio Meex natuurlijk zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Dit kan onder andere bestaan uit reparatie, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Als het indienen van een klacht bij Studio Meex niet tot een gewenste oplossing leidt, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 kun je als consument in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je kunt het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze deponeren via het platform van de Europese Unie. Let wel op dat er kosten verbonden zijn aan bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur die je als consument zelf moet betalen aan de betreffende commissie.
Zoek je een cadeau op maat?
Dan is mijn cadeau op maat vast iets voor jou. Aan de hand van jouw specifieke wensen stel ik met alle liefde het perfecte cadeau voor je samen. Zo heb je altijd een leuk en uniek cadeau waar je de ontvanger mee kan verrassen.